Janet Jackson

O wykonawcach muzyki zagranicznej, czyli co słychać w branży muzycznej za granicą.
Awatar użytkownika
Virtual Tom
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 7646
Rejestracja: 08 gru 2004, 8:38
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: Anything
Lokalizacja: ~~~o ~~~o ~~~o

Re: Janet Jackson

Postautor: Virtual Tom » 05 maja 2016, 16:17

Klip w czerni i bieli :lody:

-> Dammn Baby (Music Video)

Awatar użytkownika
Dobi
Administrator
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 23 gru 2004, 12:46
Ulubiona piosenka: Smocze wzgórze
Lokalizacja: Warszawa

Re: Janet Jackson

Postautor: Dobi » 05 maja 2016, 19:52

Cóż można o nim napisać? Wygląda ładnie :d Jancet potrafi jeszcze nieźle się ruszać a zwyższywszy na jej wiek i ciążę tylko pogratulować kondycji :d

Awatar użytkownika
Kamui Shiro
Lunatique
Lunatique
Posty: 2999
Rejestracja: 27 gru 2004, 12:17
Ulubiony album: Perła
Ulubiona piosenka: Niebo to my

Re: Janet Jackson

Postautor: Kamui Shiro » 08 maja 2017, 20:23


Awatar użytkownika
Dobi
Administrator
Administrator
Posty: 4234
Rejestracja: 23 gru 2004, 12:46
Ulubiona piosenka: Smocze wzgórze
Lokalizacja: Warszawa

Re: Janet Jackson

Postautor: Dobi » 09 maja 2017, 9:02

Widziałem to już w dniu gdy ogłosiła "wielką wiadomość". Nie uważam jednak aby był to powód do świętowania.

Dobrze, że kontynuuje trasę tak jak obiecała w zeszłym roku ale szkoda, że daty całej trasy która ma w nazwie "world" są w Stanach. Nie ma żadnego miasta w Europie, nie mówiąc już o tych w których miały odbyć się koncerty odwołanej zeszłorocznej trasy. Nawet przez chwilę nie pomyślałem aby kupić ponownie bilet na którykolwiek z koncertów. Zresztą do października daleka droga wiele się może jeszcze u niej zmienić i znowu "zawiesi" trasę aby zająć się czymś innym. Z komentarzy jej fanów pod postem na FB i na YouTube można wywnioskować, że to nic nowego u niej i jest do tego zdolna :]

Awatar użytkownika
Kamui Shiro
Lunatique
Lunatique
Posty: 2999
Rejestracja: 27 gru 2004, 12:17
Ulubiony album: Perła
Ulubiona piosenka: Niebo to my

Re: Janet Jackson

Postautor: Kamui Shiro » 16 maja 2017, 21:33

Może potem doda daty europejskie.Jestem dobrej myśli. Trzeba wszystkiemu dać czas, ona go teraz pewnie potrzebuje :) jak nie przyjedzie, no to trudno.

chicken1506
The story so far
The story so far
Posty: 429
Rejestracja: 26 lip 2005, 20:12
Ulubiony album: MY
Ulubiona piosenka: LSTW/Consequences/TCN
Lokalizacja: Warszawa

Re: Janet Jackson

Postautor: chicken1506 » 17 sie 2018, 10:13

https://www.youtube.com/watch?v=seh_fZJqB94

Świetna nuta i zajebisty teledysk

Awatar użytkownika
Kamui Shiro
Lunatique
Lunatique
Posty: 2999
Rejestracja: 27 gru 2004, 12:17
Ulubiony album: Perła
Ulubiona piosenka: Niebo to my

Re: Janet Jackson

Postautor: Kamui Shiro » 17 sie 2018, 19:35

Fajne, cieszę się, że coś nowego od niej... Jednak nie przepadam zbytnio za Janet w duetach, w tym tysiącleciu. Jest za lekko z reguły. Ogólnie brakuje mi poważniejszej, bardziej refleksyjnej muzyki od niej - dziwi mnie, że ktoś, kto wydał takie świetne, jednocześnie pelne rytmu i tanecznosci albumy jak jej wydawnictwa z lat 1986-1997, od lat bazuje na szmirowatym nuceniu pod nosem o d... Maryni.
Teledysk zbyt ruchomy, przynajmniej jak na mojego kaca.
Ogólnie styl muzyczny - przyjemnie, ale niezbyt moja bajka.

Awatar użytkownika
endeven
Edytoman: zostaję i już!!!
Edytoman: zostaję i już!!!
Posty: 4331
Rejestracja: 02 maja 2008, 12:58
Ulubiony album: Dotyk
Ulubiona piosenka: Glow On
Lokalizacja: Wrocław

Re: Janet Jackson

Postautor: endeven » 18 sie 2018, 14:39

"No sleep" (bez rapera) było smaczniejszym kąskiem zwiastującym najlepszy chyba album Janet w XXI wieku - Unbreakable. Przy "Made for now" czuć, że jest plan by znów wbić sie po wielu wielu latach na playlisty radiowe i zaliczyć sukcesa. Ale podoba mi się, dałbym więcej bębna, by poczyć te afrykańskie korzenie, ale jest naprawdę fajnie i super klip, nawiązujący do jej teledysków z największych czasów drugiej połowy lat 80. Ze swojego pokolenia, jak na śpiewające już nieco starsze Panie, Janet trzyma poziom, nie stając się karykaturą samej siebie. Trzymam kciuki, by ten singiel stał się komercyjnym bangiem dla Janety. Brawka Iconic Miss Jackson.

Dodano po 27 minutach 38 sekundach:
Janet "Made for now" w programie The Tonight Show Jimmiego Fallona
https://www.youtube.com/watch?v=h1YRf41JfCI
Wiadomka, że z playbacku, ale może i lepiej :D

Bob
Lunatique
Lunatique
Posty: 2683
Rejestracja: 08 gru 2004, 13:26
Ulubiony album: Perła
Lokalizacja: Poland

Re: Janet Jackson

Postautor: Bob » 18 sie 2018, 15:43

klip znakomity ! Jakie stylówy!

Awatar użytkownika
endeven
Edytoman: zostaję i już!!!
Edytoman: zostaję i już!!!
Posty: 4331
Rejestracja: 02 maja 2008, 12:58
Ulubiony album: Dotyk
Ulubiona piosenka: Glow On
Lokalizacja: Wrocław

Re: Janet Jackson

Postautor: endeven » 19 sie 2018, 0:45

a niech to, słucham chyba 20 raz
to musi być hit!
Janet <3

Awatar użytkownika
addar
Edytoman: zostaję i już!!!
Edytoman: zostaję i już!!!
Posty: 4228
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:26
Ulubiony album: live'99
Ulubiona piosenka: większość
Lokalizacja: Łódź

Re: Janet Jackson

Postautor: addar » 19 sie 2018, 1:06

fajne ale jakby zaspiewała to lepsza wokalistka byłoby duzo lepsze... Janet próbuje ale z jej głosikiem utorowi brakuje pazura i zadziorności potrzebnej do takiego utworu. jej głos zlewa się z całoscią i nic nie wnosi, brzmi bardziej jak tło chórkowe a prawdziwy woklaista czeka jeszcze by dograc wokal.

chicken1506
The story so far
The story so far
Posty: 429
Rejestracja: 26 lip 2005, 20:12
Ulubiony album: MY
Ulubiona piosenka: LSTW/Consequences/TCN
Lokalizacja: Warszawa

Re: Janet Jackson

Postautor: chicken1506 » 19 sie 2018, 10:16

addar pisze:
fajne ale jakby zaspiewała to lepsza wokalistka byłoby duzo lepsze...


Tak, najlepiej Sarsa lub Margaret...

Awatar użytkownika
Kamui Shiro
Lunatique
Lunatique
Posty: 2999
Rejestracja: 27 gru 2004, 12:17
Ulubiony album: Perła
Ulubiona piosenka: Niebo to my

Re: Janet Jackson

Postautor: Kamui Shiro » 19 sie 2018, 16:30

Ciekawe, kiedy ruszy się do Europy nadrobić odwołaną trasę koncertową :evil: mam nadzieję, że nie zapomniała o fanach tutaj i może około 2019-2020...?

Awatar użytkownika
endeven
Edytoman: zostaję i już!!!
Edytoman: zostaję i już!!!
Posty: 4331
Rejestracja: 02 maja 2008, 12:58
Ulubiony album: Dotyk
Ulubiona piosenka: Glow On
Lokalizacja: Wrocław

Re: Janet Jackson

Postautor: endeven » 01 wrz 2018, 0:09

Janet w mini hołdzie dla brata (60 rocznica urodzin Króla Popu) opublikowała na swoim fb krótkie video nawiązujące do jednego z jej ulubionych teledysków Michaela "Remeber the time" -> https://www.facebook.com/JanetJackson/v ... 830279736/
Janet jako królowa, którą w klipie Jacksona grała żona Davida Bowiego, lol.

Awatar użytkownika
Virtual Tom
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 7646
Rejestracja: 08 gru 2004, 8:38
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: Anything
Lokalizacja: ~~~o ~~~o ~~~o

Re: Janet Jackson

Postautor: Virtual Tom » 03 wrz 2018, 21:23

Świetny powrót, warto było czekać. Martwi mnie tylko zapowiadana EP-ka. Ja kcem album! :taz:


Wróć do „Muzyka zagraniczna”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości