Praca na temat Edyty...

Rozmowy na tematy związane z Edytą.
lukasz23
Invisible
Invisible
Posty: 5
Rejestracja: 14 lis 2005, 15:13
Lokalizacja: Polska

Praca na temat Edyty...

Post autor: lukasz23 »

Wiatm serdecznie wszystkich fanow Edyty, jej sympatyków jak i tych którzy patrzą na nią krytycznym okiem.
Jestem studentem na angielskim uniwersytecie i piszę pracę dyplomową na temat Edyty. Temat pracy brzmi "Polska Judi Garland". Dla mniej wtajemniczonych temat pracy brzmi "Edyta Górniak jako ikona polskich gejów. Chciałem usłyszeć wasze opinie na ten temat. Czy uważacie że Edyta jest ikoną polskich homoseksualistów? Jeżeli tak to dlaczego? Macie jakieś doświadczenia z tym związane? Zachecam bardzo serdecznie do wyrażania wszystkich opinii zarówno na forum, jak i bardziej anonimowo na adres [email protected] Za wszyskie odzewy bardzo serdecznie dziekuje poniewaz jestem przekonany ze moga sie one przyczynic to tego ze moja praca bedzie bardziej obiektywna.

Pozdrawiam
Lukasz
Awatar użytkownika
Estratos
Że kim ja jestem?
Że kim ja jestem?
Posty: 5339
Rejestracja: 20 maja 2008, 2:42
Lokalizacja: zza swiatow

Re: Praca na temat Edyty...

Post autor: Estratos »

to nie lepiej byloby "Polska Barbra Streisand" :P
lukasz23
Invisible
Invisible
Posty: 5
Rejestracja: 14 lis 2005, 15:13
Lokalizacja: Polska

Re: Praca na temat Edyty...

Post autor: lukasz23 »

wiesz Michal, zapewne jestes zorientowany w temacie, ale Judi Grland jest ta od ktorej sie wszystko zaczelo.... Barbra jest oczywiscie jak najlepszym przykladem, ale Judi to pierwowzor.... ot, dlatego uwazam ze lepiej jest Judi. Dzieki za odpowiedz..... :grin:
Awatar użytkownika
Aro
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 11046
Rejestracja: 07 mar 2005, 17:57
Ulubiony album: Dotyk
Ulubiona piosenka: Nieśmiertelni
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Praca na temat Edyty...

Post autor: Aro »