Film godny (lub nie) polecenia
- endeven
- Że kim ja jestem?
- Posty: 5202
- Rejestracja: 02 maja 2008, 12:58
- Ulubiony album: Dotyk
- Ulubiona piosenka: Glow On
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Niebo to my
- Posty: 1443
- Rejestracja: 11 gru 2004, 15:09
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Spodziewałem się wstrząsu emocjonalnego, zachwytu mistrzowskim aktorstwem, ehhh... film ciężki i jakkolwiek by się nie wysilać nad określeniami, zwyczajnie nudnawy.dorota pisze:ogladał ktoś POKÓJ/room?
jak wrazenia???????? ja ogladam i mam mieszane uczucia, ciężki temat..
Facet na miarę - z cyklu zwiastun zdradza wszystko.
183 metry strachu - niezłe, chwilami nawet trzyma w napięciu.
Obecność 2 - Intrygująca. Doprawdy godny sequel.
Pogromcy duchów - takie sobie, ale dla sekwencji Holhzman (kto widział, wie o co chodzi), tych ciar na całym ciele, po prostu warto zobaczyć i samemu sobie wyrobić zdanie na temat najbardziej zhejtowanego filmu roku in America.
- Flux
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 5550
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 11:03
- Lokalizacja: Polska
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Boska Florence z boską Meryl Streep. Zdecydowanie polecam, choć nie jest to ani najlepszy film w jej dorobku ani najlepsza rola.
Złe mamuśki - dla miłośników lekkiej rozrywki w amerykańskim stylu. Macierzyństwo nie musi oznaczać tylko pieluch.
Star Trek: W nieznane - nieznane, całkiem znane, średnio warte poznania. Szkoda, że główny wątek raczej mało zajmujący a sprawca całego zamieszania to zwykła dupa wołowa.
Kiedy gasną światła - za krótki, zbyt wcześnie pokazuje potwora, garść utartych schematów, wyskakiwanie z szafy jako główny sposób straszenia, choć przyzwoicie zagrany a stwór to nie wytwór CGI.
Złe mamuśki - dla miłośników lekkiej rozrywki w amerykańskim stylu. Macierzyństwo nie musi oznaczać tylko pieluch.
Star Trek: W nieznane - nieznane, całkiem znane, średnio warte poznania. Szkoda, że główny wątek raczej mało zajmujący a sprawca całego zamieszania to zwykła dupa wołowa.
Kiedy gasną światła - za krótki, zbyt wcześnie pokazuje potwora, garść utartych schematów, wyskakiwanie z szafy jako główny sposób straszenia, choć przyzwoicie zagrany a stwór to nie wytwór CGI.
- Wojtuś
- Lunatique
- Posty: 2868
- Rejestracja: 04 lut 2008, 19:39
- Ulubiony album: E.K.G
- Ulubiona piosenka: Dotyk, Teraz Tu
- Lokalizacja: Bratnik
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Kiedy zgasną światła ja osobiście polecam. Owszem nie ma tu nic nowego i zaskakującego ale jest to bardzo dobrze zrealizowany film i od pierwszej minuty cały czas coś się dzieje. Plus za to że jest to zamknięta historia a zakończenie wyjaśnia wszystko. Czekam teraz na nowy Blair Witch.
-
- Impossible
- Posty: 1630
- Rejestracja: 08 gru 2004, 11:49
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Jeśli ktoś ma stalowe nerwy i lubi się bać, polecam horror z 2013 roku "Martwe zło". Ocena: 8/10
https://www.youtube.com/watch?v=lWG_w5w8ZLs
https://www.youtube.com/watch?v=lWG_w5w8ZLs
- Charlie
- Niebo to my
- Posty: 1288
- Rejestracja: 14 gru 2014, 22:04
- Ulubiony album: Perła
- Ulubiona piosenka: Nie proszę o więcej
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Stalowe nerwy się przydają, żeby nie przerwać oglądania - film żenujący, nie wiem czego tam się bać... słaby remake, totalnie przewidywalny, zero klimatu, sceny żywcem zaczerpnięte z innych filmów (równie słabych). 4/10 - zamiast marnować czas na film to polecam iść na spacer.Robik pisze:Jeśli ktoś ma stalowe nerwy i lubi się bać, polecam horror z 2013 roku "Martwe zło". Ocena: 8/10
https://www.youtube.com/watch?v=lWG_w5w8ZLs
- Mist
- Ready for love
- Posty: 3077
- Rejestracja: 21 lis 2005, 15:25
- Lokalizacja: GB South West
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Arrival film roku dla mnie. Film o kosmitach opowiada bardzo wiele i bardzo pieknie o ludziach.
Jason Bourne fajnie zrobiony i zagrany ale scenariusz plytki jak placek. Szkoda bardzo.
Bridget Jones Baby swietny jak na trzeci film z cyklu wow. Myslalam ze bedzie plasko i nudno.... ale film przezabawny. Na pewno zakupie go na DVD i bede wracac jak do perwszej czesci
Dziewczyna z Pociagu coz Emily Blunt swietna, film jest dobrze zrobiony. Ale ksiazka byla lepsza. Moze gdybym nie czytala, mialabym inny odbior. Film byl ciezki dla mnie. A ksiazke wciagnelam jednym tchem
Jason Bourne fajnie zrobiony i zagrany ale scenariusz plytki jak placek. Szkoda bardzo.
Bridget Jones Baby swietny jak na trzeci film z cyklu wow. Myslalam ze bedzie plasko i nudno.... ale film przezabawny. Na pewno zakupie go na DVD i bede wracac jak do perwszej czesci
Dziewczyna z Pociagu coz Emily Blunt swietna, film jest dobrze zrobiony. Ale ksiazka byla lepsza. Moze gdybym nie czytala, mialabym inny odbior. Film byl ciezki dla mnie. A ksiazke wciagnelam jednym tchem
-
- Impossible
- Posty: 1630
- Rejestracja: 08 gru 2004, 11:49
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Film godny (lub nie) polecenia
"Ouija origin of evil" - kolejny horror z cyklu wywoływania duchów przez tablicę spirytystyczną. Jest parę momentów, w których można się przestraszyć, ale jednak na największą uwagę zasługuje w tym filmie pojawienie się polskiego wątku... . Taki se, do oglądnięcia. Ocena: 6/10.
- Aro
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 11046
- Rejestracja: 07 mar 2005, 17:57
- Ulubiony album: Dotyk
- Ulubiona piosenka: Nieśmiertelni
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Od prawie miesiąca jestem w posiadaniu karty Unlimited w Cinema City i w tym czasie zobaczyłem 16 filmów! Kinomaniak pełną gębą. Z tego co obecnie mozemy zobaczyć w kinach najbardziej mogę polecić Sprzymierzerzonych i Z innego świata. Oba filmy z tą samą francuską aktorką której nazwisko wypadło mi z głowy w tej chwili. W każdym razie ten pierwszy film z Bradem Pittem. Owa aktorka i Pitt grają w nim tajnych agentów działających podczas wojny którzy zakochują się w sobie, biorą ślub a następnie pada podejrzenie, że jedno z nich jest szpiegiem obcego kraju. Nie będę więcej zdradzał, ale są wątpliwości jednego z małżonków a finał okazuje sie tragiczny. Polecam! (Ocena 9/10)
Ten drugi film produkcji francuskiej z zupełnie innym klimatem. Bohaterka jak się wszystkim wydaje z problemami psychicznymi wychodzi za mąż za faceta którego nie zna i nie kocha. Wyjeżdża do sanatorium i poznaje mężczyznę z którym nawiązuje jakieś tam relacje. Zakończenie również zaskakuje...(Ocena 8/9).
PS. Zdecydowanie odradzam Firmową Gwiazdkę z Jennifer Ainston!
PS. 2 Ta aktorka to Marion Cotillard.
Ten drugi film produkcji francuskiej z zupełnie innym klimatem. Bohaterka jak się wszystkim wydaje z problemami psychicznymi wychodzi za mąż za faceta którego nie zna i nie kocha. Wyjeżdża do sanatorium i poznaje mężczyznę z którym nawiązuje jakieś tam relacje. Zakończenie również zaskakuje...(Ocena 8/9).
PS. Zdecydowanie odradzam Firmową Gwiazdkę z Jennifer Ainston!
PS. 2 Ta aktorka to Marion Cotillard.
- LaFidelite
- Niebo to my
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2009, 20:18
- Ulubiony album: Dotyk
- Ulubiona piosenka: Szyby
- Lokalizacja: Oz
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Jakie zeszłoroczne filmy zrobiły na was największe wrażenie?
Dla mnie:
3. Carol
2. Mustang
1. The Handmaiden
Dla mnie:
3. Carol
2. Mustang
1. The Handmaiden
- dorota
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 5859
- Rejestracja: 08 gru 2004, 21:38
- Ulubiona piosenka: To,co najlepsze
- Lokalizacja: Sopoćkowo
- endeven
- Że kim ja jestem?
- Posty: 5202
- Rejestracja: 02 maja 2008, 12:58
- Ulubiony album: Dotyk
- Ulubiona piosenka: Glow On
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Film godny (lub nie) polecenia
LaFidelite pisze:Jakie zeszłoroczne filmy zrobiły na was największe wrażenie?
Dla mnie:
3. Carol
2. Mustang
1. The Handmaiden
branżowo powiedziałbym ale wszystkie dobre typy!
ja bym dorzucił, żeby sie nie powtarzać:
Toni Erdmann - absolutne mistrzowstwo
The duke of Burgundy. Reguły pożadania.
Aquarius
Ostatnia rodzina
45 years
Nocturnal Animals
Widzę widzę
- Kamui Shiro
- Edytomaniak: ja tu nocuję!
- Posty: 3530
- Rejestracja: 27 gru 2004, 12:17
- Ulubiony album: Perła
- Ulubiona piosenka: Niebo to my
Re: Film godny (lub nie) polecenia
Nie oglądałem chyba żadnego naprawdę dobrego filmu zrobionego w minionym roku, poza "Zwierzogrodem" xD Aż przykro. Za to bardzo przypadł mi do gustu film sprzed 50 lat - "Szyfry" ze Zbyszkiem Cybulskim, polecam, trochę w klimacie "Wątpliwości" z Meryl Streep. Niektóre osoby wychodziły z sali, choć nie była to bynajmniej "Piła" ani "Hostel".
-
- Impossible
- Posty: 1630
- Rejestracja: 08 gru 2004, 11:49
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Film godny (lub nie) polecenia
"Autopsja Jane Doe"
Może nie aż tak bardzo straszny ten horror, ale trzymający w napięciu. Warty oglądnięcia . Ocena: 8/10
https://www.youtube.com/watch?v=tKf4pa5BGqI
Może nie aż tak bardzo straszny ten horror, ale trzymający w napięciu. Warty oglądnięcia . Ocena: 8/10
https://www.youtube.com/watch?v=tKf4pa5BGqI
- Kamui Shiro
- Edytomaniak: ja tu nocuję!
- Posty: 3530
- Rejestracja: 27 gru 2004, 12:17
- Ulubiony album: Perła
- Ulubiona piosenka: Niebo to my
Re: Film godny (lub nie) polecenia
"Sztuka kochania" - super
Chciałem iść zamiast tego na "La La Land", ale zmieniłem zdanie
Chciałem iść zamiast tego na "La La Land", ale zmieniłem zdanie