KrzysiekF pisze:Błąd, wszyscy widzimy jak wygląda współpraca Edyty od lat wokalistka - producent. Ostatnio po Donatanie już dziś ogłosiła w DD TVN, że ma młodych na koloborejszyn. Współpraca z MY w Jazzboy ? Dustplastic ? Mathplanete ? Matheo ?
O ilu próbach nie wiemy? Przypominam, ponoć Andrzej Rybiński napisał piosenki dla Edyty ? Rozumiem, że kosz ?Tajemnicą Poliszynela jest fakt, że ponoć Stokłosa ma gdzieś w szufladzie utwór dla Edyty i co z nim ? Co z Cyganem ? Z niedokończoną Etiudą ?
To ciekawe co piszesz i rozumiem ze sledzisz kariere Edyty od lat, stad dosc surowo ja oceniasz.
Pamietaj jednak, ze obraz Edyty jako wspolpracownika masz tylko z tego co jest w mediach i z tego co ludzie mowia oficjalnie/po katach. A w showbizie ci co nadaja po katach na innych niemal zawsze maja swoja agende i swoje interesy, to jest naprawde zasyfialy swiat i to co widzimy to tylko wierzcholek gory lodowej. No a oczywiscie wersje "oficjalne" maja taki zwiazek z prawda jak swinka morska ze swinia
Edyta, tak jak i inni Artysci, jest regularnie oczerniana w srodowisku, regularnie okradana w takiej skali ze gdyby dotyczylo to zwyklego czlowieka pracujacego na etacie to bylby on bohaterem Elzbiety Jaworowicz a premier Morawiecki w Faktach po Faktach opowiadalby o koniecznosci zmiany prawa zeby nie bylo takich patologii. Nie oceniajmy Edyty ani innych tak surowo, naprawde ona nie ma latwo. Im wiekszy talent, im wieksza uroda i sukces tym Artystom jest gorzej i mowie to z pelnym przekonaniem.
Przyklad 'Dumki na dwa serca" - Krzesimir Debski po premierze filmu zostal multimilionerem, ten jeden utwor zapewnil sponsoring nie tylko jego kariery ale tez i jego zony i syna na dlugie lata. Edyta i Miecio dostaja okragle zero za publishing tego utworu bo nie maja do niego zadnych praw... To jest wierzcholek gory lodowej.
Co jest kuriozalne to to ile tupetu ma w sobie pani Jurksztowicz zeby po tylu latach oficjalnie (w mediach!) umniejszac sukces Edyty i Mietka i opowiadac o sukcesie "swojej, niepopowej wersji". Ona dobrze wie, ze Edzia i Mietek zostali bezczelnie okradzeni, ona byla i jest beneficjentem tego procederu i tego systemu od wielu lat. Nie wie tylko jak bardzo zenujaca jest w tym swoim wylewaniu jadu i zazdrosci bo jakby nie patrzec miliony odslon i milosc sluchaczy ma nie jej wykonanie.
Nie wspomne o tym ze tantiemy w Polsce to plus minus 1/10 tego co dostaja Artysci w Niemczech i gdziekolwiek na Zachodzie za identyczna sprzedaz i emisje.
O okradanie polskich Artystow postaraly sie firmy takie jak Samsung/Sony/Toshiba/LG i inne wydajac miliony zlotych w warszawskch agencjach na czarny PR ZAiKsu i lobbujac (dajac lapowki) odpowiedzialnym za te sprawy politykom.
To super ze Stoklosa, Cygan i Etiuda. Nie wiem o co poszlo, znajac zycie pewnie o biznes. Taki jak w przypadku Dumki.
Zamiast roztrzasac Rybinskiego i innych zapytaj dlaczego cudownie utalentowani, przystojni i spiewajacy perfekcyjnie technicznie Uniatowski, Ziółko i Zalewski wydali swoje pierwsze plyty po 10 latach (sic!) od debiutu. Kazdy mial tez swoje indywidualne powody, ale glownie zawsze chodzi o to samo i z dlugiej listy plac to zawsze wykonawca zarabia najmniej i musi dawac dziesiatki koncertow zeby miec z czego zyc. Oni mowia o tym, nie wprost, nie rzucaja nazwiskami ani nie cytuja umow ani zakulisowych rozmow, ale chodzi o to samo.
Edzia nie jest ani tytanem pracy ani aniolem, ale w sumie to smutne czytac az taki wylew zalu tutaj. Jest sie z czego cieszyc, szkoda tylko tylu straconych lat i szans i to dotyczy tak samo Edyty jak i Uniatowskiego/Zalewskiego/Ziolko i wielu, wielu innych Artystow kotrzy zamiast nagrywac zbieraja swoje marzenia z podlogi.