Re: Instagram - oficjalne konto Edyty
: 01 cze 2016, 23:11
Najstarsze forum dyskusyjne poświęcone Edycie Górniak
https://e-gorniak.com/forum/
Chyba nie doceniasz "profesjonalizmu" ekipy Edyty To ludzie, którzy na profilowe wrzucają jej pikselowate "kopsy" z imprezy sylwestrowej a trasę koncertową promują zdjęciem z kampanii reklamowej Soraya. Na sądy jest tak wyczulona, że trafia na wokandę nawet z dziadkami Allana, a znana jest z kompulsywnego działania. Najpierw publikuje, później myśli o konsekwencjach, jeśli oczywiście w ogóle zaprząta sobie głowę takimi błahostkami. Nawet jeśli logotyp EG nie jest zastrzeżonym znakiem firmowym, w związku z czym można dowolnie z niego korzystać to cienka granica między inspiracją a bezczelną kopią została przekroczona. Niezła wtopa już na starcie, nie wygląda to dobrze.spot_me pisze:Po pierwsze wpisujac w google 'eg logo' pojawia sie to wspomnaine wyzej wiec nie ma mowy by ekipa Edyty je przegapila. Edyta jest wyczulona na sady i prawnikow wiec chyba tez pomyslala zanim opublikowala.
– Jestem osobą, która potrafi i lubi podejmować ryzyko. Od bardzo dawna chciałam przekazać fanom mojej muzyki coś, co dla mnie jest prawdziwe nie mniej niż sztuka. Scena to tylko jedna z moich rzeczywistości. To co dzieje się poza nią to osobne, niezależne życie. O ile scena zobowiązuje mnie do wystawności, o tyle po zejściu z niej ponad wszystko cenię sobie komfort i wygodę – mówi nam Edyta Górniak. – Pomiędzy życiem rodzinnym i scenicznym jestem niemal w ciągłej podróży. Dlatego miękkość tkanin i swoboda ruchu zarówno w samochodach jak i samolotach są dla mnie nieocenione. Kiedy poznałam młodą projektantkę, kreatorkę marki NAOKO, odżył w mojej pamięci odkładany przez lata pomysł stworzenia linii, jaką sama wybrałabym dla siebie. Na etapie procesu kreatywnego udało nam się także przemycić w sposób nienachalny treści, które od lat stanowią dla mnie filozofię życia. Doszliśmy wspólnie z marką NAOKO do przemyśleń, iż uniwersalność projektów, które powstały pozwala zaprezentować kolekcje szerszemu spektrum odbiorców – dodaje artystka.
„MAKE A WISH” to linia stworzona z myślą o ludziach, którzy wierzą w odpowiedzialność za własne szczęście. Potrafiących z dynamiką, ale i pokorą dążyć do celu, kreując przy tym silnie pozytywną aurę. Kolekcja „TAKE A RISK” to odzwierciedlenie osoby o silnym charakterze i komforcie wewnętrznym. Osoby zdecydowanej w działaniu, nie bojącej się ryzyka, wykorzystującej każdą chwilę swojego życia dla odkrywania inspiracji – zdradza nam Edyta
https://www.facebook.com/events/1038093202925241/Zapraszamy na PRZEDPREMIERĘ kolekcji Edyta Górniak x NAOKO. Czeka na Was dużo niespodzianek oraz projekty których nie znajdziecie on-line! Wstęp oczywiście za FREE!