tak, to jest porażka promocyjna.ray pisze:Szkoda, że tak jak Dom dobrych drzew jest umieszczony na dwóch kanałach na YouTube - na kanale Kinoholicy teledysk ma obecnie 36 tys. wyświetleń, a na kanale Edyty - 23 tys.
I szkoda, że piosenki nie ma jeszcze w serwisach streamingowych.
Na Edytowym Facebooku i Instagramie od 2 dni cisza...
dublowanie video na you tubie? takich rzeczy sie już nie robi.
umowa z onetem na premierę? i na co to było, co z tego wynika? Tylko tyle, że onet i interia zamiast przekierować na you tube Edyty, to sobie wessały klip do siebie, kiedyś może to był jakiś deal, ale nie w obecnych czasach.
brak streamingu w 2018 roku to tez jest niedopuszczalne
brak linku do video w serwisach społecznościowych? wierzyć się nie chce. Edyta come on. Dwa zdania od siebie też byłyby w poście z linkiem mile widziane.
producenci filmu mam nadzieje, że coś zrobią. Jakieś reklamy na you tubie, banery w różnych serwisach. Przydałoby się, choć pewnie i tak odnosiłyby do video na kanał kinoholicy...
No szkoda, że to takie promo w rozsypce.
Radia grać nie będą na playlistach, ale jakieś wywiady i spotkania premierowe na antenach radiowych można zorganizować.