ray pisze:Przez pierwszy tydzień Król na oficjalnym kanale Gromee'ego zanotował 715 tys. wyświetleń, przez drugi tydzień - 491 tys., przez trzeci - 408 tys., tak więc tym razem nie ma jakiegoś drastycznego spadku, ale też nie jest super.
Król z konta Gromee według danych i listy najpopularniejszych teledysków w polskim you tube:
#35 miejsce, 1 tydzień, 16.08-22.08.2019,
643k https://charts.youtube.com/charts/TopVi ... 0822?hl=pl
#54 miejsce , 2 tydzień, 23.08.-29.08.2019,
448k https://charts.youtube.com/charts/TopVi ... 0829?hl=pl
#59 miejsce, 3 tydzień, 30.08.-5.09.2019,
375k https://charts.youtube.com/charts/TopVi ... 0905?hl=pl
KrzysiekF pisze:Dlaczego utwór jest na jakimś dziwnym koncie YT , nie ma go ani na koncie Edyty, ani UMP ani Gromee. ?
Nuklodem pisze:Utwór jest również niestety na kanale Edyty "EdytaGorniakChannel" (...) rzucają sobie jeszcze kłody pod nogi
Obecnie to nie są jakieś dziwne konta tylko praktyka dużych wytwórni. Ładują z automatu kontent swoich artystów tak jakby na ich profile oficjalne na You Tube.
"Provided to YouTube by Universal Music Group". Nawet MY sie w ten sposób pojawiło na YT. Niby jest na koncie artysty, ale normalnie nie da sie na tym koncie zobaczyć tracków w "przesłanych filmach". Ale na playliście "albumy" już są.
https://www.youtube.com/watch?v=i2_76iu ... 2CyQDHfbvQ
To jakims innym torem jest zasysane na You Tube.
ray pisze:Od kilku lat wyznacznikiem przeboju jest przede wszystkim licznik YouTube (patrz: artykuły PopRunTheWorld'a), a u Edyty i Dody - jak już pisałem nie raz - właściwie zawsze jest tak, że ich nowe utwory największą popularnością na YT cieszą się tuż po premierze, a potem zainteresowanie nimi szybko słabnie.
Generalnie taka tendencja u Edyty zawsze była z kilku powodów.
1. Wizerunkowych - wiadomo, wałkujemy to od ponad dekady na forum.
2. kanał EdytaGorniakChannel nie był wcześniej podpięty pod te oficjalne vevo-skie kanały artystów w dużych wytwórniach, więc utwory te nie lądowały na playlistach you tube w stylu "nowe polskie hity" etc.
3. przez to algorytm wyświetlania i proponowania video Edyty uzytkownikom you tube mocno też zawodził.
4. radio. bez dużych stacji się nie da mimo wszystko wykreować super hita. TT było tylko w ostatniej dekadzie grane przez wszystkie głowne stacje i efekty były. Kolejne single przepadały generalnie, z YH które było tylko na rotacji ZETki dało sie wycisnąc tyle na ile to było możliwe przy takim ograniczeniu. Andromeda też miała jakiś wynik bo i radia pograły i kolaboracja Donatana i jeszcze Cleo w pormocję sie podłączyła więc zwielokrotnione siły. KRóL radzi sobie nad wyraz dobrze. Można rzec, że to zasługa Gromiego tylko, ale można tez powiedzieć że to jego trzeci kawałek na rotacjach radiowych w krótkim czasie i niekoniecznie to pomaga Edycie, bo ile utworów tego samego głównego producenta można grać jednocześnie w rotacji A ?
Na
You Tube mamy z tych oficjlanych: 2 000 187 z konta Gromee + 392 297 z EdytaGorniakChannel
2 392 484 wyświetleń
Na
spotify*
356 920 w ciągu 1 miesiąca. Złota andromeda od premiery nazbierała 616 tys.
Jest jeszcze lista
SHAZAM TOP 200 POLSKA i aktualnie Król pnie sie w górę, w tym momencie na
#30 miejscu
https://www.shazam.com/pl/charts/top-200/poland
*wspomnę, że jak robiłęm jakis czas temu podsumowania utworów Edyta na spotify, to nazwę serwisu "spotify" kolorowałem tym moderatorskim zielonym, bo to właśnie ten kolor oddawał kolorystykę charakterystyczną dla serwisu spotify. Ładnie to wyglądało. Nikt mnie o takie zastosowanie zieleni nie upomniał wtedy
viewtopic.php?t=2946&start=1170#p384058