Głosujemy na Lunatique

Oddajemy głosy na Edytę.
Awatar użytkownika
KrzysiekF
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 7339
Rejestracja: 10 gru 2004, 16:21
Ulubiony album: DOTYK
Ulubiona piosenka: Szyby
Lokalizacja: Tybet

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: KrzysiekF » 24 maja 2005, 19:32


mancia
Linger
Linger
Posty: 984
Rejestracja: 08 gru 2004, 10:28
Lokalizacja: jeszce nie wiem

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: mancia » 24 maja 2005, 19:39

Ej no chyba komus sie pomyliło na czacie edyta nie awansowała ale leci na łeb na szyję w Trójce a więc go work people :D :D

Ostatnie notowanie:
49 46 LUNATIQUE - Mathplanete ft. Edyta Górniak (EG Production)

Marrcino
Że kim ja jestem?
Że kim ja jestem?
Posty: 5374
Rejestracja: 20 maja 2005, 18:18
Ulubiony album: Edyta Gorniak
Ulubiona piosenka: Sleep with me
Lokalizacja: Honolulu

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Marrcino » 24 maja 2005, 20:23

Strona RMF na której można dodać LUNATUQUE jako propozycję: http://www.rmf.fm/akcje.html?akcja=wybierzmuzyke logujemy się,pod E wybieramy Edyta Górniak a następnie "Zgłoś propozycje utworu tego wykonawcy". Rmf olewa Edyte. Nie możemy na to pozwolić.

Awatar użytkownika
[email protected]
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 11141
Rejestracja: 12 sty 2009, 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: [email protected] » 24 maja 2005, 23:31

juz zaglosowalam :D

Awatar użytkownika
pama
If I give myself (up) to you
If I give myself (up) to you
Posty: 227
Rejestracja: 18 mar 2005, 10:45
Lokalizacja: Kraków

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: pama » 25 maja 2005, 7:17

Estratos i Marek juz zagłosowałam :D

Awatar użytkownika
Gabra
Impossible
Impossible
Posty: 1980
Rejestracja: 23 mar 2005, 22:33
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: M&MA
Lokalizacja: Sztokholm
Skontaktuj się:

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Gabra » 25 maja 2005, 11:33

Estratos to ma w ogóle bardzo ciekawe podpisy ;)

fajna
Make it happen
Make it happen
Posty: 100
Rejestracja: 06 sty 2005, 14:28
Lokalizacja: Łódź

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: fajna » 25 maja 2005, 12:25

Do Estratosa i Marka: Czy musze glosować na coś co nie za bardzo mi sie podoba? Nie jestem bezkrytyczna na tyle, by co Edytowe to wychwalać pod Niebiosa. Mi ta piosenka szczerze mówiąc nie podchodzi, bo za spokojna jak dla mnie i po francusku.

Awatar użytkownika
Estratos
Że kim ja jestem?
Że kim ja jestem?
Posty: 5339
Rejestracja: 20 maja 2008, 2:42
Lokalizacja: zza swiatow

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Estratos » 25 maja 2005, 12:52

fajna pisze:Do Estratosa i Marka: Czy musze glosować na coś co nie za bardzo mi sie podoba? Nie jestem bezkrytyczna na tyle, by co Edytowe to wychwalać pod Niebiosa. Mi ta piosenka szczerze mówiąc nie podchodzi, bo za spokojna jak dla mnie i po francusku.

No oczywiscie, ze MUSISZ, bo inaczej BAN :lol: Zartuje oczywiscie. Rob jak chcesz ;-)

fajna
Make it happen
Make it happen
Posty: 100
Rejestracja: 06 sty 2005, 14:28
Lokalizacja: Łódź

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: fajna » 25 maja 2005, 13:06

Estratos pisze:
fajna pisze:Do Estratosa i Marka: Czy musze glosować na coś co nie za bardzo mi sie podoba? Nie jestem bezkrytyczna na tyle, by co Edytowe to wychwalać pod Niebiosa. Mi ta piosenka szczerze mówiąc nie podchodzi, bo za spokojna jak dla mnie i po francusku.

No oczywiscie, ze MUSISZ, bo inaczej BAN :lol: Zartuje oczywiscie. Rob jak chcesz ;-)


:smile:

Awatar użytkownika
Gabra
Impossible
Impossible
Posty: 1980
Rejestracja: 23 mar 2005, 22:33
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: M&MA
Lokalizacja: Sztokholm
Skontaktuj się:

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Gabra » 25 maja 2005, 16:35

Estratos ;P Ja przeglądam listy, i - o ile nie widzę nic, co mi się bardziej podoba - głosuję na Edytę. Widzisz, ja prowadzę stronę nt.K.Kowalskiej i też muszę namawiać do głosowania na co innego ;) Ale i na Lunatique głosowałam, więc możesz zmienić podpis ;P

Piter
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 7015
Rejestracja: 08 gru 2004, 15:15
Ulubiony album: EG
Ulubiona piosenka: -
Lokalizacja: Tu-i-Tam

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Piter » 25 maja 2005, 18:36

Boshe, właśnie zauważyłem podpis Estratosa no i zagłosowałem, a w komentarzu do Alka napisałem: "Kazali mi". :lol:

Awatar użytkownika
Gabra
Impossible
Impossible
Posty: 1980
Rejestracja: 23 mar 2005, 22:33
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: M&MA
Lokalizacja: Sztokholm
Skontaktuj się:

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Gabra » 25 maja 2005, 22:39

A tak nawiasem, co masz do Kayah? :P Piosenka "Jutro rano" jest bardzo dobra i bardziej mi się podoba niż Lunatique.... (ale i tak zagłosowałam na EG ;P ) Szczerze mówiąc, brakuje mi Edyty z "Dotyku" i "Edyty Górniak" .... :)

Awatar użytkownika
Ravek
If I give myself (up) to you
If I give myself (up) to you
Posty: 341
Rejestracja: 08 gru 2004, 16:47
Ulubiony album: Live '99
Ulubiona piosenka: Linger
Lokalizacja: Warszawa

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Ravek » 25 maja 2005, 22:44

Estratos, zapomnij. Le Luxe musze promowac:P Ja bede głosował na Edyte, a Le Luxe spadnie z listy, co? Poza tym Kayah ma świetną tą piosenkę:)

Bejbe
Invisible
Invisible
Posty: 8
Rejestracja: 30 kwie 2005, 23:08
Lokalizacja: z sieci

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Bejbe » 26 maja 2005, 11:21

hyhy, bunt na pokladzie 8)
ja tez na Edi nie glosuje :grin: , w kolorowej 30 mam innych faworytow

Magda M
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 5847
Rejestracja: 10 sty 2005, 20:40

Re: Głosujemy na Lunatique

Postautor: Magda M » 26 maja 2005, 12:05

hmmm... wiecie co.. ja tez nie ubóstwiam Lunatique ale troche inaczej podchodze do glosowania... mam raczej na uwadze to zeby ludzie zauwazyli ze Edzia ma nawa piosenke, za wraca na scene.. że śpiewa... chodzi o to azeby ja rozpromowac ..... wiec nie mam najwiekszego zamiaru głosowac na cos innego.. Nie mowie ze to nasz obowiązek glosowac na edzie.. ale moglibysmy jej pomoc troche...
pozdrawiam


Wróć do „Voting”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości