No w sumie prawda. Dzieki za poprawdę
Ale w ogóle to dziwne, że dopiero teraz gazety zajęły się tą sprawdą. Np "Wprost" pisał o tym już w maju.
Orange zamiast Idea
Idea zmienia nazwę!
- Dobi
- Administrator
- Posty: 4258
- Rejestracja: 23 gru 2004, 12:46
- Ulubiona piosenka: Smocze wzgórze
- Lokalizacja: Warszawa
- grzechoo
- Uwaga, spammer!!!! :D
- Posty: 5172
- Rejestracja: 30 mar 2005, 16:52
- Ulubiony album: Perła/EG/E.K.G
- Ulubiona piosenka: Nie Proszę O Więcej
- Lokalizacja: Polska
Re: Orange zamiast Idea
Nowość to to rzeczywiście nie jest, ale że juz we wrzesniu to wprowadzą to się nie spodziewałem. Ciekawe czy jakieś zmiany cenowe czekają użytkowników Ideii.
No to od września mam Orange
No to od września mam Orange
Nooooo. Szczególnie scena z teledysku Ev'rynight z pomarańczami w basenie by pasowała.mancia pisze:Nooooooo to Mandaryna może reklamować
- B@r
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 11159
- Rejestracja: 12 sty 2009, 18:04
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Perła
- Posty: 1038
- Rejestracja: 08 gru 2004, 14:35
- Lokalizacja: Posen
Re: Orange zamiast Idea
Eh ta globalizacja Jeszcze tylko brakuje nam T-Mobile i Vodafone do 'pełni szczęścia'...
-
- Whatever it takes
- Posty: 775
- Rejestracja: 08 gru 2004, 16:32
- Lokalizacja: z...
Re: Orange zamiast Idea
No i wejdą, z tego, co wiem to Era będzie na końcu zmieniać swe oblicze. Ciekawa jestem czy razem ze zmianą "nazwy itp" atrakcyjne będą też ceny- na zachodzie ( w porównaniu z tym jak zarabiają) to telefony jakies grosze kosztują. Jesteśmy jednak w kraju nie dla ludzi, więc wszystko, co najgorsze jest możliwe
- vanity
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 9129
- Rejestracja: 14 lut 2005, 2:21
- Lokalizacja: 666
Re: Orange zamiast Idea
tak jesteśmy jak bydło. najmniej zarabiamy, ale za to najwięcej wydajemy na rachunki! najgorsze jest to że sam Polak Polaka tak urządza....FRYMIK pisze:atrakcyjne będą też ceny- na zachodzie ( w porównaniu z tym jak zarabiają) to telefony jakies grosze kosztują. Jesteśmy jednak w kraju nie dla ludzi, więc wszystko, co najgorsze jest możliwe
- Aro
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 11046
- Rejestracja: 07 mar 2005, 17:57
- Ulubiony album: Dotyk
- Ulubiona piosenka: Nieśmiertelni
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Orange zamiast Idea
Początek kampanii reklamowej wprowadzającej markę Orange do Polski, która zastąpi markę Idea.
Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.
Kampania reklamowa (ATL) pod hasłem "Idea łączy się z Orange" rozpocznie się w pełni od 1.09.2005 r. i będzie prezentowana w najbliższych tygodniach w głównych mediach w całej Polsce. Zasiegiem obejmie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.
Kampania ma na celu poinformowanie o zmianie marki sieci Idea na Orange.
- Kampania reklamowa oparta jest na głównym przesłaniu, że marka sieci Idea zostanie zastąpiona przez markę Orange i jest to związane z nowymi korzyściami dla polskich klientów ("więcej innowacji", "większy zasięg") - informuje rzecznik prasowy sieci Idea, Jacek Kalinowski.
Według nieoficjalnych informacji "Gazety Wyborczej" zmianie marki ma towarzyszyć specjalny koncert Stinga. Brytyjski wokalista ma zaśpiewać 24 września dla użytkowników Idei (łącznie z sieci korzysta 8,6 mln osób). Koncert ma się odbyć na warszawskim lotnisku Bemowo.
W czerwcu tego roku dyrektor Dywizji Obsługi i Sprzedaży Telekomunikacji Polskiej SA, udziałowca Centertela, informował, że marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku.
W połowie kwietnia operator sieci Idea PTK Centertel zawarł z Orange umowę licencyjną, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange.
Umowa licencyjna zawarta została na 10 lat (z możliwością przedłużenia) i przewiduje, że opłata licencyjna wyniesie 1,6 proc. rocznych obrotów Centertela, czyli około 90 mln zł.
Przedstawiciele Centertela mówili wcześniej, że wdrożenie nowej marki w innych krajach, gdzie wprowadzano Orange, zajmowało 6 do 12 miesięcy od czasu podpisania umowy, i podobny czas na wprowadzenie nowej marki będzie potrzebny także w Polsce.
Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28.04.1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.
/źródło: Wirtualne Media/
Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski.
Kampania reklamowa (ATL) pod hasłem "Idea łączy się z Orange" rozpocznie się w pełni od 1.09.2005 r. i będzie prezentowana w najbliższych tygodniach w głównych mediach w całej Polsce. Zasiegiem obejmie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.
Kampania ma na celu poinformowanie o zmianie marki sieci Idea na Orange.
- Kampania reklamowa oparta jest na głównym przesłaniu, że marka sieci Idea zostanie zastąpiona przez markę Orange i jest to związane z nowymi korzyściami dla polskich klientów ("więcej innowacji", "większy zasięg") - informuje rzecznik prasowy sieci Idea, Jacek Kalinowski.
Według nieoficjalnych informacji "Gazety Wyborczej" zmianie marki ma towarzyszyć specjalny koncert Stinga. Brytyjski wokalista ma zaśpiewać 24 września dla użytkowników Idei (łącznie z sieci korzysta 8,6 mln osób). Koncert ma się odbyć na warszawskim lotnisku Bemowo.
W czerwcu tego roku dyrektor Dywizji Obsługi i Sprzedaży Telekomunikacji Polskiej SA, udziałowca Centertela, informował, że marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku.
W połowie kwietnia operator sieci Idea PTK Centertel zawarł z Orange umowę licencyjną, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange.
Umowa licencyjna zawarta została na 10 lat (z możliwością przedłużenia) i przewiduje, że opłata licencyjna wyniesie 1,6 proc. rocznych obrotów Centertela, czyli około 90 mln zł.
Przedstawiciele Centertela mówili wcześniej, że wdrożenie nowej marki w innych krajach, gdzie wprowadzano Orange, zajmowało 6 do 12 miesięcy od czasu podpisania umowy, i podobny czas na wprowadzenie nowej marki będzie potrzebny także w Polsce.
Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28.04.1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach.
/źródło: Wirtualne Media/
- Dobi
- Administrator
- Posty: 4258
- Rejestracja: 23 gru 2004, 12:46
- Ulubiona piosenka: Smocze wzgórze
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Orange zamiast Idea
Zapraszam na stronę podaną poniżej.
Szczególnie użytkowników Ideii
http://www.telefon.pl/modules.php?name= ... e&sid=2316
Szczególnie użytkowników Ideii
http://www.telefon.pl/modules.php?name= ... e&sid=2316
- Aro
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 11046
- Rejestracja: 07 mar 2005, 17:57
- Ulubiony album: Dotyk
- Ulubiona piosenka: Nieśmiertelni
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Orange zamiast Idea
Dzieki Dobi
Przyznam, że nawet podoba mi się kolorystyka tych opakowań i zdjęcia. Kiedyś były takie brzydkie trójkątne pudełka POPa. Sam miałem
- Dobi
- Administrator
- Posty: 4258
- Rejestracja: 23 gru 2004, 12:46
- Ulubiona piosenka: Smocze wzgórze
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Orange zamiast Idea
Nie ma za co
Sam mam POP-a więc interesuję się tym. W końcu to moja sieć. Mam taką naiwną nadzieję że gdy "Idea połączy się z Orange", wprowadzą jakieś extra oferty (np 1 gr za SMS-a w całej sieci Orange).
Fajnie?
[ Dodano: 2005-09-07, 16:25 ]
Aha przypomniała mi się jedna rzecz.
POP podobno zostanie tylko, że będzie czymś takim jak Heyah, Ery.
[ Dodano: 2005-09-20, 00:14 ]
No więc stało się
Idea połączyła się z Orange!
www.orange.pl
Sam mam POP-a więc interesuję się tym. W końcu to moja sieć. Mam taką naiwną nadzieję że gdy "Idea połączy się z Orange", wprowadzą jakieś extra oferty (np 1 gr za SMS-a w całej sieci Orange).
Fajnie?
[ Dodano: 2005-09-07, 16:25 ]
Aha przypomniała mi się jedna rzecz.
POP podobno zostanie tylko, że będzie czymś takim jak Heyah, Ery.
[ Dodano: 2005-09-20, 00:14 ]
No więc stało się
Idea połączyła się z Orange!
www.orange.pl
- Virtual Tom
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 7740
- Rejestracja: 08 gru 2004, 8:38
- Ulubiony album: Edyta Górniak
- Ulubiona piosenka: Anything
- Lokalizacja: Oberschlesien
Re: Orange zamiast Idea
No i wygląda na to, że oferta na kartę będzie korzystniejsza niż w POPie
http://www.orange.pl/portal/map/map/ogo ... T=GO_OFFER
http://www.orange.pl/portal/map/map/ogo ... T=GO_OFFER
- Marcin A.
- Nieśmiertelni
- Posty: 2143
- Rejestracja: 10 gru 2004, 16:40
- Ulubiony album: Perła
- Ulubiona piosenka: Dotyk
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- vanity
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 9129
- Rejestracja: 14 lut 2005, 2:21
- Lokalizacja: 666
Re: Orange zamiast Idea
ooooooo tego się nie spodziewałam...Marcin A. pisze:Mnie nie podoba sie oferta Orange.jest drozej,niż było w Ideii.Feeee.
- Virtual Tom
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 7740
- Rejestracja: 08 gru 2004, 8:38
- Ulubiony album: Edyta Górniak
- Ulubiona piosenka: Anything
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Aro
- VIF czyli Very Important Fan
- Posty: 11046
- Rejestracja: 07 mar 2005, 17:57
- Ulubiony album: Dotyk
- Ulubiona piosenka: Nieśmiertelni
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Orange zamiast Idea
Medialink.plNabici w Orendż
Co zyskali abonenci sieci komórkowej Idea na wprowadzeniu nowej marki Orange? Nic! Co więcej, to z ich kieszeni operator wyciągnie środki, które musiał zainwestować m.in. w zmianę wystroju salonów sprzedaży, czy kampanię reklamową. Ceny powiem poszły w górę - nierzadko o kilkaset procent.
Kiedy Idea ogłosiła, że zmienia swoją markę na Orange, należącej do France Telecom sieci komórkowej obecnej w kilkunastu krajach na świecie, spodziewano się polepszenia oferty. Przewidywano także spadek cen połączeń - szczególnie tych wykonywanych w roamingu. Teraz można śmiało powiedzieć, że wszyscy Ci, którzy tak myśleli - mylili się.
Najbardziej na wprowadzeniu marki Orange straciły osoby wyjeżdżające za granicę - do Niemiec, bądź na urlop do Turcji. Dotychczas za SMS-a wysłanego w roamingu z Niemiec trzeba było w sieci Idea zapłacić ok. 60 - 80 gr. Po wprowadzeniu Orange cena wzrosła do 1,80 zł! To o ponad 100 proc. więcej! Osoby wyjeżdżające na urlop do Turcji płaciły za wysyłanie SMS-ów jedynie 75 gr. Teraz czeka ich niemiła niespodzianka - SMS kosztuje także 1,80 zł. To tylko przykłady. Po wprowadzeniu marki Orange, sieć komórkowa należąca do grupy TP postanowiła ujednolicić stawki roamingowe, zaokrąglając ceny w górę.
Pogorszyły się także oferty dla klientów indywidualnych i firmowych. Przykładowo: dotychczas w planie taryfowym Idea dla Firm 100 klienci mieli do dyspozycji 100 min. w ramach abonamentu do wykorzystania na rozmowy ze wszystkimi sieciami w Polsce. Teraz maksymalnie 100 min. mogą wykorzystać tylko na rozmowy z innymi abonentami sieci Orange, natomiast do abonentów innych sieci, jak np. Era, czy Plus, mogą dzwonić maksymalnie przez 83 min. Wzrosły także koszty połączeń wewnątrz sieci po wykorzystaniu pakietu minut z abonamentu.
Gdzie zapowiadane korzyści dla abonentów? Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że osoby tworzące ofertę cenową polskiego Orange nie znają zbyt dobrze realiów tego rynku. Czym bowiem nowa marka chce zachęcić do siebie nowych klientów i utrzymać starych? Pomarańczowym, skądinąd ładnym logo? To chyba za mało.
Do tego 1,6 proc. rocznego obrotu PTK Centertel, operatora polskiej sieci Orange (dawniej Idea) ma wędrować do kasy brytyjskiej centrali Orange, jako opłata licencyjna za korzystanie z 'pomarańczowej' marki. To spore pieniądze, jak za sam szyld. Zapłacą za to oczywiście abonenci.
I właśnie abonenci traktowani są przez Orange jak naiwniacy. Wmawia im się w kampanii reklamowej ile to korzyści niesie za sobą zastąpienie nazwą 'pomarańcza' znanej im marki Idea, jednocześnie podnosząc ceny.