Strona 1 z 7

Sprzedam

: 20 wrz 2006, 12:29
autor: kikula
na allegro wystawione są materiały o edycie pod nickiem chantall2 ...........................zapraszam.....są tam te starsze jak i te najnowsze...plakaty zdjęcia..

Re: Sprzedam

: 20 wrz 2006, 14:23
autor: Misiaczka :)
Kosz.

WIELKI ZESTAW MATERIAŁÓW Z EDYTĄ GÓRNIAK

: 23 lis 2006, 15:51
autor: cruise.tom
http://www.allegro.pl/item144688975_edy ... alow_.html


Post przeniesiony do odpowiedniego tematu.

Daniel

Re: Sprzedam

: 24 lis 2006, 15:10
autor: homerowa
Ja dlugo szukalam tego plakatu ktory widac na pierwszym zdjeciu od gory, sa tam rozne fotki od wczesnych lat Edyty, takze z mlodosci.

Re: Sprzedam

: 27 lis 2006, 7:50
autor: kikula
homerowa, ja posiadam dwa takie plakaty...jeśli jesteś zainteresowana..pisz....

Re: Sprzedam

: 27 lis 2006, 8:24
autor: monajka
o kurde widze ze nie wszystkie zdjecia widzialam z Vivy z Kozyra :( widac je dobrze na zestawie trzecim. moze ktos ma ta sesje gdzies na kompie 8P pozdrawiam

Re: Sprzedam

: 27 lis 2006, 11:48
autor: vanity
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek


mam tylko tyle. jeszcze mam Edkę z Koryrą w białych ciuchach jak siedza na plaży, ale jako że są od pasa w górę to nie daję.

Re: Sprzedam

: 27 lis 2006, 13:51
autor: monajka
DZIEKI VANITY TE WLASNIE ZDJECIA TEZ MAM ALE JAK ZOBACZYSZ NA 3 ZESTAW TO JEST EDYTA W NIEBIESKICH SPODENKACH I TEGO WLASNIE DLA PRZYKLADU NIE WIDZIALAM:(

Re: Sprzedam

: 27 lis 2006, 16:30
Obrazek

Re: Sprzedam

: 27 lis 2006, 21:47
autor: monajka
o wlasnie Aguss o to mi chodzilo i tam sa jeszcze jakies chyba z tej sesji chyba malo znane dzieki wielkie

Re: Sprzedam

: 28 lis 2006, 12:42
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
prosze ;)

Re: Sprzedam

: 28 lis 2006, 14:23
autor: monajka
o ja cie Aguss nigdy tego nie widzalam:( dzieki wielkie caluski i pozdrowienia

Re: Sprzedam

: 28 lis 2006, 21:33
autor: baker
to to białe wdzianko z spotu 94 mmm luuuubie..
a zlota kreacja jest z urodzin olbrychskiego kiedy mu spiewala happy birthday i z okładki LOTL, a ta niebieska, kiedy miala w 96 roku pokaz mody.

Dzieki za zdjecia, nie mialam ich poza gazetowa forma. :*

sprzedam

: 28 mar 2007, 18:10
autor: pati
sprzedam mnóstwo zdjec edyty ok.300,kasety vhs od 1994r., plakaty a nawet i wczesniejsze z urodzin z koncerow wszelkiego rodzaju.Mieszkam w Sosnowcu woj slaskie.Piszcie na adres; [email protected] lub dzwoncie 604792152.
Pati

wycinki z gazet, kasety VHS z Edytą sprzedam tanio!!

: 12 kwie 2007, 13:57
autor: makoz-07
Mieszkam we Wrocławiu i chcę sprzedać pamiątki po Edycie. Ok 30 filmów, wystepów Edyty na VHS, wycinki z gazet na jej temat do roku 2000 chyba, bo ich nie przeglądałam. Jeśli ktos jest chętny proszę o kontakt wtedy dokładnie sprawdzę co mam :smile: Cena do uzgodnienia, tak, zeby obie strony były zadowolone :-D Kontakt do mnie: [email protected], lub GG 5970081