KAYAH

O polskich wokalistkach, wokalistach i zespołach. Muzyka polska. Zapraszamy do dyskusji!
Magda M
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 5847
Rejestracja: 10 sty 2005, 20:40

Re: KAYAH

Postautor: Magda M » 14 kwie 2005, 16:39

vanity pisze: nowości słucham, ale szczerze mówiąc szybko mi się nudzą, a stare utwory raz na jakiś czas sobie słucham.


wlasnie o to mi chodzi..... pamietam piosenki sprzed 7 lat i jeszcze starsze... Edyty, Anity, Kasie, Justyne, Budke suflera, Lady Pank itp itd... tez czesto do nich wracam... podczas gdy nie jestem w stanie wymienic polskich hitów z zeszłego lata... czy sprzed 2 lat... (no dobra... czarne oczy pamietam;) .... a moze to dlatego ze juz sie tego nasłuchalismy... w radio to leci naokrągło i gdy teraz słysze "zaluje ze cie znałam" to zmieniam stacje.. moze to jest powód...

monia80
Impossible
Impossible
Posty: 1520
Rejestracja: 08 gru 2004, 16:56
Ulubiony album: Wszystkie!
Ulubiona piosenka: Never will I!!!!
Lokalizacja: Myślenice

Re: KAYAH

Postautor: monia80 » 14 kwie 2005, 17:48

to prawda wlasnie ja to samo mam ,ze nowosci tez slucham ,bo tez sa fajne przeboje ,ale jakos szybko sie nudza ,do tych starych to sie wraca i wraca i nigdy sie nie nudza i to tak naprawde jest ta dobra , niesmiertelna muzyka.

a propos Sosnickiej to ja kocham "julie"-cudowna piosenka

albo "Cudownym rodzicow mam " -przytym to juz becze jak bobr-zadna teraz wokalistka nie potrafi tak wzruszac-te kobiety mialy niesamowita klase i dar od natury.

Oczywiscie wylaczam tu Edzie z jakichkoliwek ocen-Ona jest dla mnie nieporownywalna-tyle ile Ona mi emocji daje poprzez muzke to nie umiem opisac Edzi muzyka jest dla mnie terapia a to juz inna sprawa i cos bardzo dla mnie osobistego.

marlena
Perła
Perła
Posty: 1041
Rejestracja: 08 gru 2004, 15:00
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: Coming Back To Love
Lokalizacja: warszawa

Re: KAYAH

Postautor: marlena » 14 kwie 2005, 19:19

Nie lubie K- ani jej głosu, ani piosenek, ani wizerunku scenicznego -dlatego nie słucham, i nie kupię albumu! i do tego dwu plytowego! sorry ale nie wiem czy znajdzie sie u niej jakies 20 piosenek, dobrych piosenek!

P.S. przepraszam wszystkich fanów K :D

Magda M
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 5847
Rejestracja: 10 sty 2005, 20:40

Re: KAYAH

Postautor: Magda M » 14 kwie 2005, 19:23

no ja na 20 to tez nie licze.... oj watpie zeby tyle było... no ale moze... hmmm..... nie wiem.... tak czy owak jak dla mnie jakies hity to ona ma na koncie..... :)

monia80
Impossible
Impossible
Posty: 1520
Rejestracja: 08 gru 2004, 16:56
Ulubiony album: Wszystkie!
Ulubiona piosenka: Never will I!!!!
Lokalizacja: Myślenice

Re: KAYAH

Postautor: monia80 » 14 kwie 2005, 19:37

marlena pisze:Nie lubie K- ani jej głosu, ani piosenek, ani wizerunku scenicznego -dlatego nie słucham, i nie kupię albumu! i do tego dwu plytowego! sorry ale nie wiem czy znajdzie sie u niej jakies 20 piosenek, dobrych piosenek!

P.S. przepraszam wszystkich fanów K :D


no ja Marlenka znalazlam raptem jedna :lol: takze piateczka :D

Magda M
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 5847
Rejestracja: 10 sty 2005, 20:40

Re: KAYAH

Postautor: Magda M » 14 kwie 2005, 21:00

no czekajcie... ja policze.... testosteron (2 versje) i taka ktora sie zaczyna słowami: zima na ramiona twoje spadła.... aha i jeszcze lubie Let's do it.... niom... to mi wyszło 4.. no prosze..... ale co to jest w porównaniu do kolekcji Edi :D:D:D:D:D hihihihi :D:D:D:D

Awatar użytkownika
[email protected]
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 11069
Rejestracja: 12 sty 2009, 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAYAH

Postautor: [email protected] » 14 kwie 2005, 22:00

A przesluchalyscie jej plyty czy znacie tylko single?

8)

Magda M
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 5847
Rejestracja: 10 sty 2005, 20:40

Re: KAYAH

Postautor: Magda M » 14 kwie 2005, 22:03

ja słuchałam tej CD na ktorej jest supermenka i mam ostatnia jej płytke.... tam gdzie jest testosteron... i podoba mi sie tam tylko "lets do it" i 2 wersje testosteronu... :)

Awatar użytkownika
[email protected]
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 11069
Rejestracja: 12 sty 2009, 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: KAYAH

Postautor: [email protected] » 14 kwie 2005, 22:33

Czyli Zebra i Stereotyp. Polecam klasyczny juz Kamien i swietna Jakajakayah. Kazda plyta Kayah jest inna, na pewno ma wiecej niz kilka dobrych piosenek, tak obiektywnie.

Magda M
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 5847
Rejestracja: 10 sty 2005, 20:40

Re: KAYAH

Postautor: Magda M » 14 kwie 2005, 22:37

za tą piosenka "kamien" to nie przepadam.... duzo ludzi ja poleca ale mi jakos nie wpadła w ucho... a co do reszty to masz racje... bo nawet kazda jej piosenka singlowa jest inna wiec tym bardziej całe albumy... :)

Awatar użytkownika
Virtual Tom
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 7648
Rejestracja: 08 gru 2004, 8:38
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: Anything
Lokalizacja: ~~~o ~~~o ~~~o

Re: KAYAH

Postautor: Virtual Tom » 15 kwie 2005, 0:38

Ja absolutnie uwielbiam Kayah i własnie dzisiaj zrobilem sobie składanke "The best" :)
Najpiękniejszym albumem dla mnie był "Kamień" ale jest i kilka poza albumowych perełek "Horyzont", "Uwierz to nie ja" czy "Wiosna przyjdzie i tak" z "Przedwiośnia" na tę wiadomośc aż serducho mi szybciej zabiło, bardzo sie cieszę - pewnie napisze więcej niebawem :wink:

Magda M
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 5847
Rejestracja: 10 sty 2005, 20:40

Re: KAYAH

Postautor: Magda M » 15 kwie 2005, 7:46

ja to czesto sobie szukam jakis piosenek ktore nie były singlami i to robie to na www.emuzyka.pl .... tam czytam opinie i wg nich sgiągam i sprawdzam... i tak jesli chodzi o kayah to wynalazłam takie podobno fajne kawałki :
To nie ptak, Serce jak szafa, Jeśli Bóg istnieje, Jeszcze Ta Noc .... to jak ? prowda to czy sciema?? :D:D

PS> Z ta piosenką let's do it to miałam na mysli Do it right :P:P:P:

:D:D:D:D:D

[ Dodano: 2005-04-15, 07:47 ]
a.... bym zapomniała... :P uwielbiam piosnke z krzyskiem k. -> prócz ciebie :D:D

Awatar użytkownika
Virtual Tom
VIF czyli Very Important Fan
VIF czyli Very Important Fan
Posty: 7648
Rejestracja: 08 gru 2004, 8:38
Ulubiony album: Edyta Górniak
Ulubiona piosenka: Anything
Lokalizacja: ~~~o ~~~o ~~~o

Re: KAYAH

Postautor: Virtual Tom » 15 kwie 2005, 9:49

magdamiecz pisze:ja to czesto sobie szukam jakis piosenek ktore nie były singlami i to robie to na www.emuzyka.pl .... tam czytam opinie i wg nich sgiągam i sprawdzam... i tak jesli chodzi o kayah to wynalazłam takie podobno fajne kawałki :
To nie ptak, Serce jak szafa, Jeśli Bóg istnieje, Jeszcze Ta Noc .... to jak ? prowda to czy sciema?? :D:D

PS> Z ta piosenką let's do it to miałam na mysli Do it right :P:P:P:

:D:D:D:D:D

[ Dodano: 2005-04-15, 07:47 ]
a.... bym zapomniała... :P uwielbiam piosnke z krzyskiem k. -> prócz ciebie :D:D

Akurat album z Bregovicem uznałbym za najsłabszy i raczej mało godny uwagi 8) "Jeszcze ta noc" jak najbardziej, podobnie "Serce jak szafa" gdzie gościnnie w chórkach słychać Mietka Szcześniaka.

Tracklista stworzonej dla własnego uzytku składanki wygląda następpująco:

1. Nawet deszcz
2. Fleciki
3. Santana
4. Jak liść
5. Horyzont (Z Kasią Stankiewicz i Andrzejem Krzywym)
6. Na językach
7. Supermenka
8. Uwierz to nie ja (z Urszulą)
9. Śpij kochanie śpij
10. Prawy do lewego
11. To nie ptak
12. Wiosna przyjdzie i tak (z "Przedwiośnia)
13. Jaka Ja Kayah
14. Anioł wiedział
15. Embarcacao (z Cesarią Evora)
16. Testosteron
17. Do D.N.A
18. Do it right
19. Teren zaminowany
20. Prócz Ciebie nic (z Krzysztofem Kiljańskim)

Nie zmieściła mi sie cudowna piosenka "Dziele na pół" i jeszcze parę innych:( (ograniczyło mnie 80 minut) nie posiadam też piosenki z disneyowskiego "Mój brat niedżwiedź" :(

Bob
Lunatique
Lunatique
Posty: 2721
Rejestracja: 08 gru 2004, 13:26
Ulubiony album: Perła
Lokalizacja: Poland

Re: KAYAH

Postautor: Bob » 15 kwie 2005, 10:17

Ostatnio kupiłem rarytas pierwszą płytę Kayah /chyba/ w wersji anglojęzycznej z udziałem min Johna Portera i Testosteron na singlu, wersja symfoniczna przepiękna.Zawsze mnie zachwycała nawt gdy robiła za chórek.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2007, 22:38 przez Bob, łącznie zmieniany 1 raz.

monia80
Impossible
Impossible
Posty: 1520
Rejestracja: 08 gru 2004, 16:56
Ulubiony album: Wszystkie!
Ulubiona piosenka: Never will I!!!!
Lokalizacja: Myślenice

Re: KAYAH

Postautor: monia80 » 16 kwie 2005, 14:48

Magda pisze:A przesluchalyscie jej plyty czy znacie tylko single?

8)


no ja nie odwazylam sie 8)


Wróć do „Muzyka polska”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości